onesiss

Alla inlägg under december 2013

Av C - 8 december 2013 23:47

Shit va tiden går!

Jag har inte mer att slösa på dagar av noll , jag har längre inte lusten till ett falskt sken.
Varför ska allt va så inom RAMAR där det ska ske o funka si o så? .
En människa är liksom djur , olyckla i stunder av kälsa av fångenskap. Eller rätta mig om jag har fel!
Dax att sparka igång något nytt , fräscht o göra livet till va som passar o känns som mitt.
Jag har provat det mesta va som nu är kvar är att stå på egna ben , sköta mitt.
Många bra år både upp o ner. Kanske förlorar jag men då har jag inte haft glöden att kämpa för det! Om jag må vinna o livet lever vidare i en del av nu o framtiden, ja då har jag lyckats med ännu en del i livet.

Att bo under olika tak men få saker atr fungera bättre!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards