onesiss

Direktlänk till inlägg 2 december 2012

Chansen att köra på utan avbryt

Av C - 2 december 2012 18:08

Kan det va så förbannat kul att tjaffsa med någon som mist sin chans att ens försvara sig med ord? Att bara köra över för man hörs mest! Ibland blir jag bara så jävla förbannat trött på ditt beteende ... Noll respekt! Driva en till vansinne bara för att man kan , är det för att du ändå inte kan höra va jag ens försöker säga om saker ? Irritationen når sitt Max då du går på o vägrar att ens låta mig få rätta dig i saker du påstår att jag säger ..... Jävla kul o bråka då en e hes , näst intill tappat rösten!!!! Vilken makt det måste ge .... Gillar du det?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 9 oktober 2016 00:36

Du kommer som ett slag , en piska, en elstöt... du slår bara till när man släppt ner garden ! Alltid när man intagit vila , när man är som mest sårbar . Då när känslorna fått gått i vila o tårarna torkat . När tankarna har tystnat , o drömmarna också...

Av C - 21 mars 2016 17:47

Jag kan inte förstå vad livet vill en illa egentligen! Hur många ska det ta ifrån en ? En efter en , efter en!!! Jag kommer vägra släppa så enkelt denna gången o må fan veta att livet måste ändra på sig. Livet måste ge med sig! Att ta alla nära ...

Av C - 8 augusti 2015 01:29

När världen går som i slowmotion inför mina ögon , trotts det kaos jag klampar i . Då luften känns så tunn att den knappt ger syre längre . När jag famlar efter handtag att hålla mig i , när marken under mina fötter ger efter . Då orden från min mun ...

Av C - 9 februari 2015 00:02

Ett nöje kanske men jag undrar för vem? Du smörar , spelar allan på andras bekostnad .... I hopp om att vinna dig några poäng?! Skit snack är en del av vardagsmaten du serverar till frukost, middag ,kväll o är ännu mer speciellt som dopp till kaffe...

Av C - 29 januari 2015 23:35

Jag undrar ibland - vart va det du försvann? Var tappade du mitt intresse , vart försvann du ur mina tankar , när va det jag vände blicken o du hamnade utanför ?! När dog den där lilla extra biten som kunde få det hela smälta samman , allt som blir ä...

Ovido - Quiz & Flashcards