onesiss

Alla inlägg under november 2012

Av C - 18 november 2012 11:02

Visst kan man kräva det OM man handlat rätt , behandlat rätt , gjort alla prov utan fel MEN om man misslyckats stort ? Har man då rätten att kräva den? Jag anser att man i den sittsen man bäddat sig via otrohet o lögner får va nöjd med att ens få någon tillit eller ens ha kvar människan man svikit o sårat i livet. Man kan INTE anse sig äga rätten att bestämma över det , heller inte kräva! Har man avlagt ett löfte att ge all tid det krävs , ja då får man hålla det! Eller är ett nytt svek på gång igen? Svika löften bygger heller ingen tillit om ni nu kan ha missat den stora delen i det hela . Va grundar sig tilliten i??? Fråga er frågan o svara på det själv utifrån va du anser! Svaret är givet!!!

Av C - 7 november 2012 12:00

Jag har försökt , kämpat ... Slagits med mitt inre som galet mellan varven , allt för att inte förstöra eller klanta mig ! Lyssnat på va andra har haft att säga i frågan o försökt leva efter det allt i en salig blandning. Att tro att jag skulle få stöd är ju nästan komiskt .. Varken från honom eller familjen man kallar de . Alla pumpar ens skalle full - jag ska tänka på dem! Gör fö fan inget annat men ändå får jag äta skiten , fick rätt i slutänden ... Min rädsla va inte obefogad - att bli utanför ! Är just va jag blev!! Fienden !!! Alla försök med att stötta har slängts i sjöng , blivit försök av saknat värde! Kul för mig va... O höra att han får kämpa ensam me allt ? Vem fan är det som har svårt o sova om nätterna o äta ? Är det han? Nej!!! Är så förbannat trött på att alla andras välmående ska behöva sättas före mitt eget , annars är man egoist på köpet :O. Visst !! Ingen kan förstå det helvete som maler inom mig , ingen försöker heller . Idag har jag brutit ihop o sist va inte alls längesen! Spyr o gråter o bryter ihop när jag försöker förmå mig att så bara röra mig genom rummen! Är detta värt alla mina tårar!? Om jag frågar de andra jag försökt få stöd hos så är svaret givet- jag är ego om jag tänker på mig själv! Söker jag svaret hos mig själv så är inte ens jag värd att må så här för att andra ska leka med mitt mående , liv o inre .. Begära o sen slänga alla mina vakna nätter , oätna middagar , tårar o rädsla åt helvete !

Ovido - Quiz & Flashcards