onesiss

Alla inlägg under december 2012

Av C - 15 december 2012 23:07

Det är förbannat tråkigt Att sitta o känna att nyckeln till ventilen är tappad , bortglömd... Något men ta mig fan inte här ! Kvällar som dessa då skallen känns låst , det inre i behov av rening .... Vart fan är då spriten? Lirka med skiten tills det lossnar o förhoppningsvis trillar paljetten ner o jag vet va fan det är för känsla jag bär! Känner mig inte ledsen , heller inte glad ... Känner mig inte tillfreds på långa vägar o heller inte helt vilsen . Ensamheten plockar fram den ro kroppen behöver för att försöka gräva på djupet , det jag annars förtränger ? Inte fansen vet jag va detta handlar om men ensamheten slår ut alla mina fuktioner... Känslor , tankar mm

Av C - 2 december 2012 18:08

Kan det va så förbannat kul att tjaffsa med någon som mist sin chans att ens försvara sig med ord? Att bara köra över för man hörs mest! Ibland blir jag bara så jävla förbannat trött på ditt beteende ... Noll respekt! Driva en till vansinne bara för att man kan , är det för att du ändå inte kan höra va jag ens försöker säga om saker ? Irritationen når sitt Max då du går på o vägrar att ens låta mig få rätta dig i saker du påstår att jag säger ..... Jävla kul o bråka då en e hes , näst intill tappat rösten!!!! Vilken makt det måste ge .... Gillar du det?

Ovido - Quiz & Flashcards