onesiss

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

SVARTA änkan

Av C - 24 maj 2013 00:17

Ikväll kom funderingarna , minnen ... Skallen liksom slet bort de skynken jag burit för att undvika skammen.

Jag har kanske blivit tråkig som många av min gamla vänner kan tycka , de nära ... De som vill ha lite fart , något jag förr kunde stå för.
Jag har nog levt rövare för ett fletal livstider , slagit runt o många öl o flaskor under åren tömt.
Käkade män för nöjes skull :/
Att från ett missbruk till att övergå i flertal . Lätt hänt när alla spärrar o allt skydd o förnuft är bortsupet. Man leker , äter , förtär , utnyttjar , tar sönder :S
Inget man idag är stolt över .
Hur jag tänkte då? Många kanske har undrat ... O ärligt så vet jag inte riktigt hur jag ska lägga ihop det hela till en "bra tanke" om man kan ens kalla det så?! När man ändå är i bott så kan inget då dessa stunder göra det värre så varför inte låta det ske va som sker , morgondagen är det bara att ta ett par supar så är det glömt ( oftast iallafall) .
Jag kan självdöpa mig idag till va rubriken lyder . Vet ni va ... Ett tag kunde jag ha någorlunda koll på hur många de va men det va flera år sen.
Bättre o erkänna det nu än att försöka blunda för det.

Jag har tröttnat på att leva på det sätt som andra "mammor" idag suktar efter ... Att supa sig full. Ta en sk kväll med tjejena för att få bekräftelse hos en man för stunden i ruset . Även om man kan se vissa delar i Det charmigt! Visst är det fortfarande kul o se svaren på små oskyldiga flurtar , för att se att man "fortfarande har det" !!!
MEN jag har väll gjort allt det där o massa mer , alldeles för mycket . Vill inte lägga droppen på en törstig tand för droger har många former - idiotiska , lättlurade män är en av de!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 9 oktober 2016 00:36

Du kommer som ett slag , en piska, en elstöt... du slår bara till när man släppt ner garden ! Alltid när man intagit vila , när man är som mest sårbar . Då när känslorna fått gått i vila o tårarna torkat . När tankarna har tystnat , o drömmarna också...

Av C - 21 mars 2016 17:47

Jag kan inte förstå vad livet vill en illa egentligen! Hur många ska det ta ifrån en ? En efter en , efter en!!! Jag kommer vägra släppa så enkelt denna gången o må fan veta att livet måste ändra på sig. Livet måste ge med sig! Att ta alla nära ...

Av C - 8 augusti 2015 01:29

När världen går som i slowmotion inför mina ögon , trotts det kaos jag klampar i . Då luften känns så tunn att den knappt ger syre längre . När jag famlar efter handtag att hålla mig i , när marken under mina fötter ger efter . Då orden från min mun ...

Av C - 9 februari 2015 00:02

Ett nöje kanske men jag undrar för vem? Du smörar , spelar allan på andras bekostnad .... I hopp om att vinna dig några poäng?! Skit snack är en del av vardagsmaten du serverar till frukost, middag ,kväll o är ännu mer speciellt som dopp till kaffe...

Av C - 29 januari 2015 23:35

Jag undrar ibland - vart va det du försvann? Var tappade du mitt intresse , vart försvann du ur mina tankar , när va det jag vände blicken o du hamnade utanför ?! När dog den där lilla extra biten som kunde få det hela smälta samman , allt som blir ä...

Ovido - Quiz & Flashcards