onesiss

Alla inlägg under januari 2013

Av C - 19 januari 2013 00:32

fan kan man inte stanna upp livet ., ta beslut på stadiga ben? Kasta sig in i saker som ger en mer , va man gillar runtom men det viktigaste?
Börjar undra när jag ska bli va jag är född till!! Försökt att skapa mig av vad jag är o blivit sen länge men alltid samma misslyckande . Leva genom drömmar o va som ser bra utifrån! Ja kiss My ASS!!!! Sen när blev det som det blev ? Gå i trasiga kläder o när i helvete köpte jag NYA kläder sist? Var tog min kärlek för kläder , handväskor ,sex , smink o skor vägen? Är det så här när man träffat o ger allt för att leva med en man så mycket äldre . Ena dagen öser en med en massa... Försöker köpa Sig yngre via någon som ännu inte fastnat vid en spegelbild av rynkor ? För Att sen försöka göra "ungdomen" till gammal för att klara det själv ( att stå ut med sig verklighet )? Jag vet ta mig fan inte om jag vill ha detta längre! Än är jag inte så gammal som man ser ut ... Än är livet för mig fan inte över så varför ge upp det?! Varför sitta här o hoppas på det luftslott som för längesen punkterades när jag inte själv står ut med tanken - leva på någon o köpa när det blir godkänt av överhuvudet!! Kanske är detta sviterna då man börjat tro på va som alltid försökts bevisats , när allt man kämpade för försvann o man behöver inte va snyggast längre ... Man är den som får höra hans snarkande ändå om natten , tro fan inte det sker så mycket mer än det. Vissa dagar är jag glad över Att inga krav finns , man behöver inte om man inte vill men samtidigt - va fan har en då att leva efter?

Ovido - Quiz & Flashcards