onesiss

Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Att vakna när andra vill sova

Av C - 5 mars 2013 23:23

Livet kan va ta mig fan hur svinigt som Helst ... Som att vakna upp i en Annas armar o Komma på vart min kärlek egentligen ligger - då det hela är för sent!
Tårarna bränner o jag kan inte släppa dem ,mannen vid min sida skulle verkligen fundera på va som i helvete händer. Hur ska jag förklara ? Att jag nu flera år senare kommit på mig att älska någon som är borta sen länge ( år ) , att jag ligger här o saknar o drar mig till minnes hans ansikte , hans röst ,hans armar kring mig , de starka kramar , de många skratten o de gånger han sjöng allt annat än vackert men det va det finaste för mig . Minns den första gång vi träffades på puben , den galningen som satte sig bakom mig på stolen . Jag ångrar fan inget , jag ångrar bara att jag söp bort skallen o vaknar upp nu , år senare . Ont i magen o en förbannad saknad får mitt inre att kvida . I mitt huvud ekar sången , vid min hornhinna bilden då du slängde dig ur bussen bara för att hinna lyfta upp mig o snurra mig runt runt runt , kändes som jag flög ! Din tajta vita tröja , parfymen , doften är än levande!
Hur kunde jag va så blind ? Klart som fan det Fanns en anledning till varför jag trivdes med Dig som jag då inte alls kunde erkänna för mig själv. Sången fanns orden - jag älskar Dig! Ja de va med i va du sjöng varje gång o jag bad dig sjunga det om o om igen ... Va fan har jag gjort!? Nu är det för sent !!! Hur jag än skulle vilja så finns du inte längre !

Utan dig är livet så annorlunda !!!!! <3

Så rätt så rätt - JAG ÄLSKAR DIG!

 
 
annie

annie

6 mars 2013 11:10

Niklas?!

http://anniieslife.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 9 oktober 2016 00:36

Du kommer som ett slag , en piska, en elstöt... du slår bara till när man släppt ner garden ! Alltid när man intagit vila , när man är som mest sårbar . Då när känslorna fått gått i vila o tårarna torkat . När tankarna har tystnat , o drömmarna också...

Av C - 21 mars 2016 17:47

Jag kan inte förstå vad livet vill en illa egentligen! Hur många ska det ta ifrån en ? En efter en , efter en!!! Jag kommer vägra släppa så enkelt denna gången o må fan veta att livet måste ändra på sig. Livet måste ge med sig! Att ta alla nära ...

Av C - 8 augusti 2015 01:29

När världen går som i slowmotion inför mina ögon , trotts det kaos jag klampar i . Då luften känns så tunn att den knappt ger syre längre . När jag famlar efter handtag att hålla mig i , när marken under mina fötter ger efter . Då orden från min mun ...

Av C - 9 februari 2015 00:02

Ett nöje kanske men jag undrar för vem? Du smörar , spelar allan på andras bekostnad .... I hopp om att vinna dig några poäng?! Skit snack är en del av vardagsmaten du serverar till frukost, middag ,kväll o är ännu mer speciellt som dopp till kaffe...

Av C - 29 januari 2015 23:35

Jag undrar ibland - vart va det du försvann? Var tappade du mitt intresse , vart försvann du ur mina tankar , när va det jag vände blicken o du hamnade utanför ?! När dog den där lilla extra biten som kunde få det hela smälta samman , allt som blir ä...

Ovido - Quiz & Flashcards